پیشنهاد سردبیر

هزاران اردنی شامگاه یکشنبه به خیابان‌ها رفتند و خوشحالی خود از از عملیات گذرگاه «الکرامه» در مرزهای فلسطین اشغالی با اردن ابراز کردند.

خوشحالی اردنی‌ها از «عملیات الکرامه» در مرزهای فلسطین اشغالی و اردن

قدس؛ هزاران اردنی شامگاه یکشنبه راهپیمایی را از مسجد حسینی در مرکز امان در استقبال از عملیات گذرگاه الکرامه که توسط شهید اردنی «ماهر الجازی» انجام شد، برگزار کردند.

جنبش اسلامی اردن خواهان این راهپیمایی شده بود و نام آن را «از الکرامه تا الکرامه» در تحسین عملیات راننده کامیون اردنی علیه صهیونیست‌ها در مرزهای اردن و فلسطین اشغالی گذاشت.

طی عملیات الکرامه ماهر الجازی به سمت صهیونیست‌ها در گذرگاه الکرامه تیراندازی کرد که به کشته شدن سه صهیونیست منجر شد و خود الجازی نیز به ضرب گلوله نیروهای اسرائیلی شهید شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی تشییع جنازه نمادینی را برای این شهید برگزار و شادی و خوشحالی خود را از این عملیات ابراز کردند.

در این راستا «شادی الجازی» برادر شهید ماهر الجازی گفت که برادرش از کاری که رژیم صهیونیستی با مردم غزه می‌کند و وضعیت امت اسلامی ناراحت و خشمگین بود. هر انسانی که شاهد قتل برادران ما در نوار غزه باشد علیه صهیونیست‌ها اقدام می‌کند.

شادی الجازی گفت که شهید ماهر پنج فرزند دارد که بزرگترین آن‌ها ۱۲ ساله است.

وی گفت که مقامات تاکنون با خانواده این شهید تماسی نگرفته‌اند و آن‌ها این خبر را از رسانه‌ها شنیدند.

فعالان شبکه‌های اجتماعی عکسی را از حساب شادی الجازی در فیسبوک منتشر کرده بودند که از این عملیات استقبال کرده بود اما در زمان انتشار آن پست نمی‌دانست برادرش عامل این عملیات بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.